Kom igen nu tummen…


Den här lampan funderar jag på att sätta i hålet som går genom taket i hallen och genom golvet upp i allrummet på övervåningen. Problemet (eller vad jag ska kalla det) är att den är ganska dyr. Eller en liknande i alla fall. Just den här heter Ice och är designad av Sofie Refer för Refer + Staer och går lös på endast 8 750 kronor. Jag har redan fått tumme ner.

Men, om tummen upp visar sig... Då är frågan om den ska vara ice, black eller clear...

Om du hittar något liknande fast billigare… Hör av dig!

Kommentarer
Postat av: Jennie Josefsson

Jag kommer aldrig våga gå in i erat hus när det är färdigt om jag vet vad saker och ting kostar... haha ;)

2009-05-20 @ 15:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0