Säng till gästrum

Vi har redan hämtat vår säng som vi ska ha i vårt sovrum. Den är av modellen Skaftö och kommer från Carpe Diem Beds (vad annars?) och är helt kolsvart. Det tror jag kommer att bli en riktig hit i sovrummet som annars är vitt och med den grå "sängväggen". Vet du inte hur sängen Skaftö ser ut, så ser den ut så här! Är du sugen på en likadan är det bara att titta in på Carpe Diems hemsida och hitta närmsta butik under fliken "Butiker". Oj vad mycket reklam det blev…



Sedan har vi specialbeställt en säng till gästrummet. Den kommer att vara klädd i vitt skinn med svarta sömmar. Carpe Diem medverkar på Design Passion i Stockhom och dit har vi specialtillverkar sängen. Vi kommer ju inte ha rosor som klättrar upp på sängen, men jag vet att den kommer att bli hur snygg som helst i sovrummet. Sängbenen är också klädda i vitt skinn med silverfot. Inte så dumt va?

Udda i alla fall. Den kommer att bli kanonbra i gästrummet som är helt vitt borstett från den vägg med ribbor som har en svart bakgrund och vita ribbor. Finemang.


Kommentarer
Postat av: FrkU

JAG vill va första gäst......

2009-04-27 @ 11:48:05
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

kommer jag att få sova över? riktigt snygg

2009-04-30 @ 09:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0