Fårskinn



I helgen shoppade jag loss stolsdynor i fårskinnSvenssons i Lammhult i Göteborg. Jag har gått och längtat efter dem ett bra tag och nu slog jag til. Rakt av. Jag köpte till och med sex stycken bara för att jag hade möjligheten. In the mood.

Dynorna kommer från Skandilock som är en av de ledande producenterna av förädlade fårskinnsprodukter i Europa och som även har egen fåruppfödning i Australien med hårda kriterier och kontroller kring djurhållningen. Bra med andra ord.

Visst pryder dem våra Eames som handen i handsken?




Kommentarer
Postat av: Anonym

är du säker att de inte va de fåren som de handlade om på kalla fakta..?från australien

2009-06-24 @ 23:08:41
Postat av: Jonas

Som gammal gotlänning kan jag ju inte låta bli att mysa när jag ser det där ;)

2010-10-27 @ 00:27:04
URL: http://www.arkitektritadehus.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0