Plåtslagare

Igår hörde jag att plåtslagarna varit där och satt upp (vad jag hoppas är sista) plåtarna som ska vara över och under glasfasaden på övervåningen. Det ska bli spännande att se hur det blev.

Taket i allrummet måste spacklas om. Vi såg det i helgen och det var inte någon toppensak. Sannolikt är det golvet som vi nu har lagt papp på, som gör att det speglas uppåt och visar ojämnheterna. Innan när vi inte hade papp på golvet syntes det inte, då golvet är vitt. Men med tanke på att det kommer att komma möbler dit som säkerligen inte bara kommer att vara vita, så är det bäst att reklamera och låta honom göra om det.

Och så har vi monterat badrumsmöbler i helgen. Jag blir lika frustrerad varje gång jag ska bygga ihop något så det slutade med att jag åkte därifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0